18 Ekim 2013 Cuma

Ne yaşamak istediğine bağlı

    Kendine çizdiğin hayat yollarına tesadüfler ile karşılaşmak için bir nevi his, çünkü ne yaşamak için gerektiren sadece bağlı kalmak herkes anlamak için doğar fakat sonradan düşüncelerine eklenen yaşam profili istediklerine ulaşmayı sağlar. Zaferler ve maluplar için zaman çok geç değil her sunum dahadalara eklenen dünyanın neşeleridir. Peki ben kimim ne yaşamak istiyorum diye binlerce soru soruyorum kendimden geçmişime bazen isyan ediyorum bazende hırslanıyorum neden hiç bir zaman hep bir karar olmayacak olması ise meraklarım içinde yer alıyor. İstekler ve arzular ile donanan her nesil elbette büyük düşünceler arasına yer alır. İnanış ve yaşam konusuyla daha farklı bir hal alan yaşam düşünce dünyasında yerini alıyor. Bir çok zaman yenilenerek geldiği dönemlerini yaşayan evren bizimle beraber milyarlarca yıldır yaşıyor olması da bir tesadüf olamaz. Bir dizi izlerken takıldığım noktalara gelir olursa düşünce bir çok şeyi kazanmış olmalımısın sorusunu getirir aklına . Nedensiz düşünceler arasında yer alana kim bilir bir korsan ne demiştir. Bir çok söz ve düşünce için yenilenen dünya hep birlikte daha iyi yerlere varması için zamanı da tüketiyoruz. Her zaman bu sorularımı yoksa düşüncelerimi yaşıyorum bilmiyorum ki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...