7 Aralık 2010 Salı

Sigarayı bırakmak ne kadar zor

Denedim ıkındım mıkındım olacak gibi değil... Sigarada tam bir bağımlılık dönemini yaşıyorum. Ne kadar bırakmak istesemde köhür köhür öksürük tutsada zıkkım derken aldırmasamda, bu ara canımı fena sıkmakta... Sigara için bıktım tozu cıktı vs. vs. ama ben harbiden bu sigara 'dan bıktım. içmek dahi istemiyorum ama dengemin bozulmasındansa bırakmamayı bu ara eğliyorum.

Nasıl bırakmak gerektigi konusunda bir kaybım var. 9 ay kadar bırakmıştım. tabi bu mecburi bir hareketti. Büyük bir kaza geçirdim ve yatakta yattıgım dönemde sigarayı bıraktım Ne mutluydu bana sonra yeniden alıştım Meret... İşte tam bu dengede. Sigarayı bırakmanın yollarını aramasamda bırakmayı istiyorum

Sizce bu sigara nasıl bırakılır. :)
Sigarayı bıraktıktan sonra ne olur ?
Sigara bunca zaman ne yarar sagladı :) Bu bilinmezlik denkleminin ip uçları... hadi çözelim.

2 yorum:

  1. Aynı şeyleri bende yaşıyorum fakat sigarayı bir türlü bırakmadım Televizyonda çıkan sigarayı bırakma hattını arayın dedigi 171 de hiç bir zaman ulaşılmıyor. :) nasıl bırakıcaz

    YanıtlaSil
  2. Sigarayı bırakmak istiyen yanıma gelebilir.

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...