11 Aralık 2010 Cumartesi

Ayrılıga yolculuk.


Yüreğimin sızısını durgun denizin akıntısına bıraktım sessizce
Gidişin kadar hırçın değild ikıyıya vuran dalgaların sesi
Limana yanaşan gemiler kadar heybetliydi sana olan sevgim
Sen gemiydin bense o geminin herhangi bir yolcusu
Sen her liman kentinde bir sevda yüklerken gemine ben sadece sayıklayabildim beni unuttuğun kentte...
Özlemler, umutlar yükledim gelmediğin her güne...
Gözlerim okyanusun derinliklerine baka kaldı.
Taşların diplerini bir bir yosun sardı
Anlamıştım limana artık uğramayacağını ...
Eğer bir gün ; olurda geminin dümeni dönerse sevda kentine ,
Bil ki artık yüreğim gibi virane bir halde ...
Belki benim bir defa batar gemim ama sen sonuna kadar kaybettin demir atacağın sevdalı liman kentini...


İSKELENİN KAPILARI KAPANDI YOLCULUĞUMUZ SONA VARDI

Ayrılıga Yolculuk burada yazıldı...

Merve Altın

Ayrılıgın Şiiri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...