28 Aralık 2010 Salı

28 aralık dogum günüm Ersin KARADAŞ

Bugün 25 li yaşımın tam başındayım. Sanki ne büyük nede küçügüm. Hayatın çabucak geçtigi dünyada, kendime bir yol çizmişim gizli gizli gidiyorum... Bütün yükümlülüklerimi alıp sırtıma evereste dogru gidişim, ardıma bakmadıgım yollar, bakıpta geçmişe gittigim yollar. Artık büyük bir fark daha var.. Büyüyorum..
İlk Dogum günü mesajım Garanti bankasından geldi. Onada Teşekkur ederim. Facebookta kutlanan dogum günüm bugün Real ortamda da bir bir kutlucaz. Yanımda olan herkeze teşekkur ederim.
Saygılarımla.

5 yorum:

  1. sen varya sen yılların eskitemediği yılların çözemediği yılların zamana sığdıramadığı adam yeni yılda iman dolu, sağlıklı, mutlu, huzurlu, ve bol paralı sene ve seneler geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun kardeşim...

    YanıtlaSil
  2. sen varya sen yılların eskitemediği yılların çözemediği yılların zamana sığdıramadığı adam yeni yılda iman dolu, sağlıklı, mutlu, huzurlu, ve bol paralı sene ve seneler geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun kardeşim...

    YanıtlaSil
  3. hayatın boyunca kendi yolunda çizmiş olduğun doğrultulardan hiç sekmememn dileğiyle... rabbim nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllar nasip etsin.. iyi ki doğdun...

    YanıtlaSil
  4. kimdin sen ? neydin? hayatıma nefesin geldiğinden beri içimde duran, kasvetli dünyanın üstünde olduğumu farkettim. senle öğrendim belkide yaşamayı anlamayı düşünmeyi... senle tanıdım insanları.. dost musun? düşmanmısın? yar mısın? yaren misin? nesin sen? bilmiyorum... içimde anlamlandıramadım büyük bir sevgi var tarifsiz. seninle büyüdüğümü hissediyorum belki de, yaşlandığımı... ama bu çok hoş.. tarifsiz bir duygu.. kimliksiz de olsa varlığın harika.. seni tanımak hayatımın eksen değiştirmesi gibi.. iyi ki varsın ersin... iyi varsın...

    YanıtlaSil
  5. Nice senelere iyiki varsın iyiki bizimlesin.

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...