10 Aralık 2010 Cuma

Kırılgan bir çocugum ben...


Facebook 'ta oluşturdugumuz Şiir sayfamız '' Şiir ve ben '' de gezinirken yazdıklarımız ve hayran kitlesinin yazdıklarını okuyordum. ve çok güzel bir yazıya denk geldim. sizlerle paylaşmak istedim.
Kırılgan bir çocuğum ben:Yüreğim cam kırığı. Bütün duygulardan önce,Öğrendim ayrılığı. Saldırgan diyorlar bana.Oysa kırılganım ben: Gözyaşlarım mücevher, Saklıyorum herkesten. Ürküyorlar gözümdeki ateşten, Ürküyorlar dilimdeki zehirden, Ürküyorlar o dur durak bilmeyen Gözükara cesaretimden. Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum, ...Bir yanı çılgın dağ doruğu. Oysa böyle yapmasam ben:Nasıl korurum içimdeki çocuğu?
          Gökhan TERZİ




1 yorum:

  1. Gerçekten mükemmel bir yazıya denk gelmişsin ersin Eskisi gibi şiir yazmasanda neler oldugunu ve birşeyler yapman için seni bekliyoruz...

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...