1 Temmuz 2019 Pazartesi

Kargoları fırlatıp atan Kuryeler Kargocular


Bu konuda Kargo paketlerine yapılan işkence ve suçun sahipleri kargocular ve kuryecilerden bahsedeceğim. Bir çok kişinin canının yandığı konu bu aslında paketlerin hırpalanması zarar görmesi hevesle alınan ürünlerin zarar görmesi, bu meselede suçlu kim olduğuna bakalım. 






Öncelikle Kargo paketlerinin zarar görme nedenleri konusunu arama motorları üzerinden arattığımızda inanılmaz derecede şikayet olduğunu gördüm, Bir kaç firmayı hatta resmen resmetmişler kuryeler kargolarla top oynuyorlar, ilginç değil mi ? kendim bu yazıyı yazarken üzüldüm. Paket teslimatları yapılırken acele gelen kargo kuryesi acil bir şekilde size imza attırdığında anlayın ki büyük bir oranda hasar görmüş paketi teslim almış olacaksınız ... 

Bu konuyla ilgili bir kaç başlık listeliyorum bunlar bir hayli gösterim almış Kargocuların kargoları top gibi oynadıkları, paketleri maf ettikleri anları an ve an görüntülemişler. 

  • Kargolarla top oynayan kargocular
  • Rizede tekmeleyerek kargo yüklediler 
  • Kargoyu kaybeden Kargocu 
  • Evde kişiye ulaşamadık şubede kayboldu 

Gibi değişik başlıklarla Kargoların ne hale geldiğini anlamamız mümkündür. 



İşte burası ÖNEMLİ = KARGO teslim alırken kargonuzu açıp bakın özellikle kırılabilir ürün geldiyse kesinlikle kontrol edilmeli, imza attıktan sonra sigortalı bile gönderilmiş olsa mesüliyet kabul etmeyeceklerdir. 


Geçmişte yaşadığım bir olayın sebebini bugün anlamış oldum.  Trabzon'dan bir kargom var kargo içeriğinde yumurta vardı şimdi yumurta tabii ki kırılır diyeceksiniz yok efendim bunu kırmak için tekmelemek şart işte resimlerini koyuyorum yumurta bu şekilde kargolandı. 

Yumurta nasıl kargolandı 
Bu şekilde kargolanan yumurtalar özel cins denilen tavukların yumurtalarıydı ve bir hayli fiyat ödedim satıcıya bir de kargo ücretiyle malesef ciddi para olarak bu tavukları bahçemde büyütücektim. Bunun için bir de Kuluçka makinesi satın aldım. Olaya geliyorum Kargo gelirken kargo kuryesi kutuyu eline almış tesbih sallar gibi getiriyordu ve o anda bir yere çarpmamıştır inşallah diye dua ettim lakin apartmana çıktığında kutudan yumurtanın sarıları akıyordu, kardeşim ne yaptın diye sordum ne var bunun için de usta dedi, - Yumurta olduğunu söyledim bizim kırılcak veya patlayacak kargolar almadığımızı bilmiyormusunuz diye üstüne bir de fırça yedim Kargoyu aradığımda yumurtayı kargo olarak almadıklarını gözden kaçtığını söyleyerek işin içinden sıyrıldılar fakat bu kargoda bu ürün zarar görmesi için biraz kutuya ilgi göstermek gerekiyordu ve buda gösterilmişti. 

Şimdi şahit olduğum Kargocunun kargoları mıncıklarken yazısı 

Büyük bir holdingin Xray geçişlerinin yapıldığı yerde oturuyoruz bir arkadaşımla, X firmanın kargo aracı geldi işte olay burada başladı Kargo kuryesi kargoları alırken küçük arabasına ilk önce araçtan yere doğru atarak indirdi ilk şov burada başladı sonra gelişi güzel o küçük arabaya yükledi ve Güvenlik bölgesinde iç kontrolü yapan Xray cihazına geldiğinde güvenliğe atarlanarak dünya kadar işim var bir de bu cihazdan geçiriyoruz bir sürü zaman kaybı diyerek atarlanmaya başladı güvenlik istersen geçirme fakat kargoları da içeriye aldırmam dedi ve mecburen xray den geçirdi fakat arkadan çıkan kargoları tekrar yere attı çok şaşırdım bu kişiye, Bu kargo paketlerini taşıması için para alan bu şahsın ürünlere davranış şekli beni çileden çıkardı malum daha önce yaşadığım olayda aklıma gelince kendimde soru sorma gereği duydum bu kargoların içinde kırılacak eşya yokmudur dedim, bunların hepsi evrak dedi bu kutularda mı evrak dedim onları normal alıyorum dedi ve bir şok daha yaşadım istisnasız hepsini yere attı ve ürünlerin içinde elektironik cihazlarda mevcuttu tablet laptop fan gibi bir çok ürün kargoların içinde olduğunu cihazın ekranından gördüm, Kargocuya helal mı senin kazandığın para bu paketlere nasıl davranıyorsun diye sordum abi senin paketin var mı sen onu söyle onu dedi, var dedim var birazdan muhaberat bana getirince eğer ki sorun olsun o üründe güvenlik kamerasından seni ve şirketinin bu politikasını reklam edeceğim dedim renk trafik lambası gibi renkten renge girdi özür dilemeler vesayreler... 




Kargo kuryelerine sesleniyorum, Lütfen Kargo paketlerini fırlatmayın, tekmelemeyin, güzel istifleyin, zarar gelmesin. Unutmayın bu ürünler sayesinde para kazanıyor rızkınızı götürüyorsunuz ne gerek var ah almaya ? haram olsun dedirtmeye bela okutturmaya insanları ? 

üstelik bir satış alanı 'İnternetten satış' sizin davranışlarınız yüzünden gelişmiyor. ürünler defolu gibi zarar görmüş geliyor. 

4 yorum:

  1. Maalesef tüm kargo firmalarında durum böyle. Bizim gördüğümüz adamlar hassas davransa aktarma merkezlerindekiler top oynuyor sizin tabirinizle. Bunlar da hep kalifiye işçi çalıştırmamaktan ve ahlakî yönden çöküşte olduğumuzdan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  2. Aynı durum benimde başıma geldi ürün geldiginde berbat durumda idi Bütün çabalarıma ragmen sonuca ulaşamadım sineye çektim

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu keşfettim, takibe aldım. Paylaşımlarımı keşfetmeniz için sayfama davetlisiniz.

    YanıtlaSil
  4. Kimin umurunda, Kimin umurunda. Adam zaten burnundan soluya soluya iş yapıyor, sen zenginsin o fakir üstelik pahalı bir ürün almıssın ona taşıttıyorsun. Adam otomatikman direkt kafadan gıcık sana, diyor ulan senin alacağin ürunede sanada yere çalıyor vuruyorpaketi Zaten bu düşükHdüşük ücretleresücretlere niteliklibnitelikli okumus etmış adam bu işi yapmaz. Ee ne bekliyon hiiiiiiç. Hep söylüyorum burası ortadoğu bataklığı. Bu memleketten bi bok olmaz.

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...