6 Ağustos 2014 Çarşamba

Jet yakıtını Türkiye İsrail 'e satıyor sorusu

Bu ara internette gözüme çarpan bir diyalogda boykot meselesi tartışılıyordu Jet yakıtlarını İsrail 'e Türkiye 'nin sattığı söyleniyordu bu boykot yapılması gereken bir konu olduğu ve Başbakan kaynaklı bir iş olduğu ile karalama kampanyası yapıldığı bariz belli oluyor. Türkiye petrolleri çıkışı geçmişte atılan bir kaç imza ile ancak özelleştirilme kapsamında çıkarılabilinir haldeyken söz konusu Jet petrolleri Fuel oiller ise Türkiye 'de üretimi çok zor bir işleme olacağını düşünüyorum. Bu durumda Jet Petrollerini Türkiye nasıl satabilir diye düşünen bir çok kişi olduğunu sosyal medya üzerinde görmekteyiz biraz daha mantık çalıştırarak olaya bakmak gerektiğini savunuyorum Başbakan Tayyip Erdoğan böyle bir şey yapıyor olsa Filistin 'i neden savunuyor olmalı ki ? hangi çıkarlar arasında kalmış olmalıdır diye düşündüm ... Diğerleri gibi sessiz kalıp Filistin liderini Türkiye ye misafir edeceğini düşünmüyorum hal buyken lütfen elinizi vijdanınıza koyup düşünmenizi tavsiye ederim. Türkiye 'de petrol üretimi yok ham olarak satışı var işlenmiş haliyle geri alıyoruz. Bu söz konusu dalga dümen karalama kampanyasına hayır diyorum ve haklı olanın yanında yer almak gerektiğini hatırlatıp iyi bir Türkiye için yeniden düşünülmesini söylemekten çekinmiyorum sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...