25 Nisan 2012 Çarşamba

Üsküdar 'da bir başka sabah

      Gözümü açtıgımda sabahın karanlıgı üzerindeydi henüz. Tatlı bir ses geliyordu karanlıgı delen, ezan okunuyordu. Göl kenarında kuş cıvıltıları seheri süslüyordu Sanki huzurdu, yaşamak için bir başka güzel gündü. Bilmiyorum ama neşe sanki bugünün hediyesi gibi doluyordu içime her çektigim solukta.

     İlk gelen otobüsle çıktıgımda yola Üsküdar karşılıyordu beni İskelesi, Camisi, Çeşmesi hiç eksilmemiş yıllarca! Senelerce oradaydı kim bilir kaç yolcuyu önünden agırladı...

         Öyle sakince bekledim baktım durdum insanlara. Hepsinde birer acele vardı! ansızın çalan vapurun silenine takıldı düşüncelerim! Aldı götürdü ... Sanki onca insanın içinde yalnız kalmıştım boştu yalandı herşey... bir sigara yakıverdim, elime tutuşturdugum bir bardak çayla denize bakmak, tutulup kalmak der ya şair maviye işte sanki hece hece yaşıyordum!

      Şairhane sevdigim Üsküdar alıyordu aklımı başımdan, derken Ortalık dolup taşıyordu ... Nereden geldigi nereye gittigini bilmedigim güzel insanlarla...

ve hemen iskelenin önündeki Çorba kuyrugu takılıyordu gözüme, Mustafa KARA tarafından sabah erken saatte burada olan herkese çorba ikram ediliyormuş, Çorbayı dağıtan abime sordum herkese mi bu çorbadan veriyorsunuz yeterki sıraya girsin Çorbanın lafı yok dedi... Şaşırdım sabah sabah bu ikrama.



Teşekkür edip yola koyuldum tekrar gezdim bir kaç fotoğraf eklemek istedim karelere ...
Bazen anlatıcak birşey bulamadıgınızda fotoğraflar en güzel şekilde geçen günü ifade ediyor. farklı bir hatıra olarak kalıyor yanınızda...




Üsküdar ın en güzel camisiydi sanırım yapılışı şekili çok farklıydı gözüme takıldı aldım bir kare ondanda artık yıllarca benimle. Tabi resim olarak kalması hiç bir önemi olmuyacagını fark ettim en kısa zamanda tekrar yola düştügümde içine girip ! neler olucagını tahmin etmek istiyorum.



Çok güzel zamanlar geçirdim Üsküdar da... Bir çocugun güvercinlere attıgı yemlere ortak oldum beraber yemledik onları...

 'Çok seviyorum onları dedi. Sende sevmelisin ama yakından sevdirtmiyorlar.. Çünki uçuyorlar dedi  '

Ona hep sevgi ile bakmasını ! hayatada sevgiyle bakmasını söyledim...
Ben herşeyi seviyorum dedi.
ve sabahı sonlandırdım doğancılar parkında ....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...