16 Nisan 2012 Pazartesi

Seni Seviyorum - Biliyormusun ?

Seni Seviyorum biliyormusun ?  Aşka dair anlatıcak bir çok şeyim var sana ... Duymak istermisin.
sussam ne olur ki, dinlemesen yada ? kahredermiyim kendimi bilmiyorum ama ...

Seni Seviyorum biliyormusun

Çocukça gülüşler ekliyorum senli hayâllerimin içine, suspus kalıyor yalan dünya biliyorya umursamıyorum...
Çünki kralda benim padişah'ta.
Ve senli günler bekliyorum hayatıma, Böyle sen ol ben olsa yeter denen cinsten.
Devrik cümleler kurmak istiyorum sonrasına, sırf seni anlatsa !


Böyle akşamları hep yanında olup Ölesim gelen geceler istiyorum mesela. Sol yanım senle dolsun istiyorum bilmem kendimi anlatabiliyormuyum. Ama sen ol istiyorum hep yanımda.

Birşey daha söylemek istiyorum Biliyormusun ?

SENİ SEVİYORUM



3 yorum:

  1. Duygularını hükmettmişsin yüregine saglık

    YanıtlaSil
  2. SENi SEVİYORUM BİLİYORMUSUN :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten harika olmuş yüregine sağlık ...
    Bir sürrü şey yazılabilir bu söz lere ama gerçek seven üzgünüm pek nadir bulunur ama gerçekten seveni de sevmek mesele...

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...