20 Nisan 2012 Cuma

Seni - Mükemmel şiir

Bir adım ileri, bir adım geri gidiyorum sana. Biraz ümitlenip, biraz vazgeçer gibi. Gidermiş gibi, gelirmiş gibi. Aslında akıllı bir âşık olmak istemediğim gibi. Kısaca kendim gibi…




Gibilerim ile seviyorum seni. Keşkesiz sevgimle ” iyi “ kilerimle seviyorum seni. Bazen beklemekten bile vazgeçip seviyorum. Her şeye, herkese rağmen… Hepsinden vazgeçtim; kendimden bile sakınarak seviyorum seni. Ve sanırım sınırlarımın içinde aykırı yaşıyorum seni.



Seni, seni, seni…



Milyonlarca kelimelerin kimi zaman anlatmak istediği, kimi zaman bahsetmekten çekindiği, sanki her başlangıçta sonunu söylemekten korkmadığım gibi sınırlandırıyorum sayfalarımda;



“ SENİ “

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...