20 Mart 2012 Salı

Hamsiköy Fırın Sütlaçı - Fazlı usta

    Adındanda anlaşılır bir lezzeti size anlatmak istedim bugün, Hamsiköy fırın sütlaçı, Trabzonlulara özgün bir lezzet olması ve İstanbul 'da kavacık ta bulunan şubesiyle bugün güzel bir lezzeti bize tattırdı.
Bugün sevgilimle  birlikte caddede biraz gezip karnımızı doyurup çay içip keyifli bir gün geçirmenin peşinde gezinirken ilk önce kendi mekanımızda birer çay içtik sonra Rüzgarlıbahçe 'nin o serin caddesinde yürüdük biraz açlıgı hissettigimizde, Fazlı Ustayı gördük ve güzel bir agırlamayla mekana oturduk küçük ama lezzetli bir ortam oldugu belliydi. İçeride ev yemekleri ve içicekleri mevcut...

   İçeriden bir abla çıktı ve hoşgeldiniz dedi o meşhur laz şivesiyle, o kadar özledigimi onun agzından duyunca anladım. Hoşgeldiniz uşaamm diyince, heh dedim geldik işte tamburası diye...

Bize kendi yapımı ev yemeklerini sundu ve karnımızı o lezzetli elleriyle yaptıgı yemekleriyle doyurdu. Bir de Çayeli fasulyesini tattırınca eyvah dedim buradan çıkamıcaz sanırım Çatlamadan...

Yemeğimizi yedikten sonra tatlı istedik, kadayıf ve Fırın sütlacı olduğunu söylediler. Bende sizin tavsiyenize uyacagım dedigimde tabiki Hamsiköy 'ün o fırın sütlacını tavsiye ettiler.

Fırın sütlacı yedigimde tadına doyamadım. kendime ve ailemede birartane paket yaptırdım. ve mekandan ayrıldım tadı hala damagımda Eline sağlık Fazlı usta ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...