1 Mart 2012 Perşembe

Bugün bir AŞK aradım

Bugün bir aşk aradım

Bilmiyorum hiç bilmedigim günlerden biriydi
Hatırlamanın bile zor olmasını istedigim saniyelerdi sanırım
Anlatmak istediklerimdense, duymayı hissettigim anlardı belkide
Bilmiyorum bu gün bir aşk aradım şuursuzca...



Geçmişin ne oldugunu sormadan anlatmak
Yaşadıkca harcanmakmı, uğur olmak?
Yoksa edebiyata dökülmüş bir kaç parça, not aldıran dizelermi ?
Anlatamıyorum bu gün bir aşk aradım, apansızca

Hadi anlat desem binbir geceden masallar, anlarım
Anlatamıcak kadar olsam şaşkın, kaçarım
Korkutugum dakikaları ele alsam, Her türlü
Söylüyorum bu gün bir aşk aradım, Derdini anladıgım

Farkettim yinede, Aslında hep oldugunu
Geçte olsa en güzel gülünde soldugunu
Bilmem hep bir yara olsada, Ruhumda
Bugün bir Aşk aradım...


Ersin Karadaş
01 Nisan 2009 saat gece 2 ye 10 var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...