27 Eylül 2016 Salı

kuluçka makinesi hobiciler

Sevgili blog okurlarım bugün ki konum '' Kuluçka makinesi '' ile ilgili bir bilgilendirme içerecek. Günümüzde hobi mayetinde beslenen kanatlı türlerinin üretimi için bir çok kuluçka makinesi üretimi yapılmaktadır. Kısa bir süre öncelerinde bende kuluçka makinesi almaya karar verdim. İlk başta kendim yapabilirim diye karar verdim. Kendi yapacağım kuluçka makinesi için Xbox kutusu alıp içine ısıtıcı termostat gibi malzemeler alıp kuluçka makinesi yapayım dedim işin yapım kısmını geçiyorum detayları youtube kanalında bir çok video ile mevcut ama bu işlem tam bir cinayete mahsur bırakıyor bu nedenle bu işi yapmak istiyorsanız hobicilerin bir arada kullandığı makineleri tavsiye edeceğim.

Sandviç panelli makine kullanın

Neden sandviç panelli makine kullanımını tavsiye ediyorum bu tarz makinelerde çıkım oranı yüksek kalibrasyonda yapılmış oluyor ve hayvanların yumurtadan çıkışlarını ekransal ayarlarla ayarlayıp kolaylık sağlayan bilgilendirmelerle çıkışı gerçekleştirip zevkin doruklarına ulaşabilirsiniz.

Asla plastik makine kullanmayın

Hobicilere sunulan plastik yapım makineler alttan su kanallı özellikleri var gibi görünüp aslında size cevap veremiyecek sistemlere sahip olan bu makinelere harcanacak para hem yumurtalara zarar veriyor hemde sipariş edip aldığınız yumurtaların çıkımlarını etkilemektedir özellikle elektirik kesimlerinde Sandviç panelin ki gibi uzun süre ısıyı tutamayacağından içinde oluşan canlılar ölümü söz konusu olacaktır.

işte plastik makineler

Kesinlikle tavsiye etmiyoruz. 

Tavsiye edilen kuluçka makineleri . 


Bu makine tarzlarını size tavsiye ederim gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. 


Sandviç panel kuluçka makinesi yapan arkadaşların isimlerini paylaşıyorum

Cimuka - Fındık kuluçka - Fatih kuluçka - Veysioğulları kuluçka 

Fatih kuluçka ve Fındık kuluçka parça bakımından çabuk ulaşıp ucuz hizmet alabilir olduğunuz hobicilere hizmet veren kuluçkacılardır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...