18 Eylül 2016 Pazar

ilgi çeken kitaplar

        Merhaba sevgili blog takipçilerim uzun zamandır sizlerle yazı paylaşamadığımın farkındayım bu açığı en kısa zaman da kapatacağız. Bu gün ki yazımda ilgi çeken kitaplar başlıklı olacak. Sosyal medya üzerinden yola çıkıp tedarik ettiğim yüzlerce kitap var bunlar şiir kitapları hikayeler kişisel gelişim üzerine kitaplar ...

 Okuyucuların ilgisini çeken kitaplar 

Eski ama hala yeni bir kitap Şizofren aşka mektup dayanılmaz sözler içeren bu kitap Cezmi Ersöz tarafından yazılmış ve eminim şimdiki Şizofren ve Paranoyak kavramlarıyla kitap yazan arkadaşlara da ışık olacak bu kitap dayanılmaz bir Aşka imza atmış bulunmakta 

Kendimi tanıyamaz olmuştum. Hangisi bendim? İçimdeki, o güzelliğiyle dünyayı elde etmeye kışkırtılmış, karanlık ve ilgi tutsağı kadın mıydım; yoksa uğruna hayatından vazgeçmeye hazır olduğu aşkına mahkûm, ezilmiş, kapılarda bırakılmış, verdiği güven ve taşıdığı masumiyetle sana cazip gelmeyen, o sevdalı kadın mı? İkisi de olmak istemiyordum. Ama ikisinden de vazgeçemiyordum. Sanki biri olmazsa, diğeri yıkılacak gibiydi. Birbirinden nefret eden ve birbirinin varlığına tahammül edemeyen bu iki benlikle yalnız kaldığımda çıldıracak gibi oluyor, ağır ağır ruhumu öldürüyordum. Artık yalnız kalmak dayanılmaz olmuştu benim için.

Bu ara okurların farklı tatlar aradığının garantisine sosyal medya üzerinde paylaşılan kitap resimli sözlerden yola çıktım Şizofren ile ilgili değişik düşüncelerde ilk isim Paranoya oldu isim direk ilgiyi çekiyor peki yazar Şizofren mi değil bu duyguları kimden içerlenerek yazdığı meçhul... 

Sevim burak tarafından yazılan diğer bir kitapsa hayli ilginç Aşkın Şizofrenik hali değişik bir bakış açısıyla gündem oluşturmuştur. 

Son bahsediceğim Şizofren Özlem Atalar tarafından yazılmış Şizofrenik Aşk okuyamadığım için pek yorumda bulunamayacağım okuyan varsa yorumunu alırım ben daha fazla okursam delireceğim sanırım... 


http://www.siirlerveguzelsozler.com/2016/09/sizofren-ve-paranoyak-kitaplar-yazarlar.html



2 yorum:

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...