26 Eylül 2012 Çarşamba

Sevgiliye yazılmış ( Aşka ) mükemmel sözler

Bu yazı suskun bir şair tarafından yazılmıştır. Sevmek önceliğiyle başlayan bir aşkın gitme hususuna hadım olan aşkın soluksuz sevgisi söze gelmiş...

ve işte o sevgiliye yazılmış mükemmel aşk sözleri ...


Gittiğinden beri, zaman kaybından ölmek üzere olan anılar nasılda gürültü yapıyor beynimde, aklım yerinden çıkacak gibi... Nasıl bi kente bıraktıysan aşkı, kokusu burnuma bütün tazeliğiyle geliyor hala.. Bütün vagonların çıkardığı o ray sesine bile dönüp bakar oldum.. Sanki senin yüreğini yüreğime teslim edecek.. Uzak bir yerlerden çağrıyor sesin, tüm boğukluğuyla kulağıma halkalı bi küpe olarak kaldı.. Bi yolu daha yok mu bu dünyanın.. Secimlerim sana doğru hep kötü.. Kötü insanları tanıma senesinden arda kalan adamların arasına sığışmış gibisin.. Böyle olma , Şimdi Herkes farklı özleyecek seni.. Şimdi tenine serperen hasretlere başkası dokunacak.. Dudaklarına mühür gibi işlenmiş geceler üzerine yürüyor.. Ve tek istediğin "kadın" hala benim.. 'GEL' diyemiyorsun.. Ben elini kolunu ayağını bağlayan o gecelerin birinde susuyorum hala.. Ve tek söylediğim şarkı da bu.. Mesele senin yokluğun değil , Anneme küstüm.. Karnım acıktı.. Sezen'de bıktı benden.. Ah Sezen 'Belki şehre bi film gelir' diyorsun bi umutsuzlukla 'Hadi Gülümse'.. İzlediğimiz o filmlerin doyumunu, heyecanını, busesini artık verebilir mi sanıyorsun ? Ve aç karnına alınması gereken ilaçlar gibi kahvaltıdan da önce ardı ardına içtiğim o sigara özlemeninde bi yitiği anlıyor musun ?.. Ve hiç bi gidiş cigerlerimi bayram ettirmemişti böylesine.. İyiki gittin...


Hatice Deniz Arslan

2 yorum:

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...