25 Eylül 2012 Salı

Mükemmel sözler derlemesi şiir 'sel

Mükemmel sözler en güzel yazılmış sözler 'den oluşturulmuş güzel sözler derlemesi sizinle. İsterseniz Facebook sayfalarında bu güzel sözleri paylaşabilir. İsterseniz Mobil olarak güzel sözleri paylaşabilirsiniz.




De bana hangisini tutmak daha kutsal. Oruç mu? Ellerini mi? ALLAH'tan dileniyorum seni. Gözlerime iliştirmezse gözlerini, Yemin olsun cennetin en işlek yerinde asarım kendimi.



insan ulaşamadıgının delisi, ulaştıgının nankörüdür.

Sevgilin Olabilecek Birçok İnsan Olabilir; Ama Sevdiğin Olabilecek İnsan Bir Tanedir.



Dürüstlük, Pahalı Bir mülktür; Ucuz insanlarda BuLunmaz.

damarLarimi dügümLüyorLar sanki, kanimi cekiyorLar yavaş yavaş.. kopartiyorLar etLerimi acimadan uyu$turmadan.. icimi acsaniz Ruhumun fotografLarini cekseniz, Ozaman ne demek istedigimi anLarsiniz..



Kardelene sormuşlar bütün, çicekler sıradan yerlerde açıp insanlara yakın dururken sen neden böyle yüksek dağlarda açarsın . Kardelen şöyle cevap vermiş. ''Gülü seven dikenini, menekşeyi seven rengini, beni seven ölümü göze alır.

Sen hiç ağladın mı kafan güzel.. Takıldın mi hiç hıçkırıklarının dinmek bilmeyen sesine çaresizce.. Kardeşlerin elini omuzuna atıp teselli etmeye çalıştı mi seni.. Ve düşen son damlada anladın mı O'nun için değmeyeceğini...



Hayatımdan Gidenler... Bir Daha Geri Gelmeyi Hayal Bile Etmeyin... Hayatıma Yeni... Girenler Gitmeyi Düşünürseniz Hiç Beklemeyin... Kalıp Tanımaksa Amacınız Durun İzleyin.. Başkalarından Değil, Beni Benden Öğrenin..

- "Neden yalnızlıktan şikayetçidir ki insan. Ne yani, Mutlu olması için bir sevgiliye mi muhtaçtır her zaman" ?

Hayat öyle oyunlar oynuyor ki, nereye tutunsam düşüyorum. Tam da palyaçonun dediği gibi, 'ağlayamadığımdan gülüyorum' ..

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. De bana hangisini tutmak daha kutsal. Oruç mu? Ellerini mi? ALLAH'tan dileniyorum seni. Gözlerime iliştirmezse gözlerini, Yemin olsun cennetin en işlek yerinde asarım kendimi.

    Bu söz gerçekten mükemmel bir söz olmuş . Güzel sözler de bulabildiğim en anlamlı güzel söz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel sözler tebrik ediyorum yüreginize sağlık. Bu aralar en yoğun olarak güzel söz paylaşımları yine Http://www.siirveben.net de paylaşılıyor. Güzel sözler olarak en iyi bahsedilen şeyse Cerazza olmalı bu ara çok moda.

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...