19 Eylül 2012 Çarşamba

ClickArt 'ı Chip dergisinden aldım ama...



Merhaba , Bende öyle kendi çapımda web siteleri ile uğraştığım dönemlerde Chip dergisi ve bir kaç teknoloji dergisini takip eder alır okur içindeki programları felan kullanır bir şeyler yapmaya çalışırdım. Halan da devam ederim bir çok web sitesi var kendime ait artık bir hobi gibi devam ediyorum aslında ama buda hobicilik sayılırsa.

ClickArt bir sürü imaj resimlerinin olduğu bir program sanırım. henüz açmak nasip olmadı çünkü hata verdi ilk seferinde de . sonra yeniden takıp kurmak istedim, fakat başıma daha büyük bir dert açtı sanki indirdiğim klasör pc de fakat açılmıyor ara seçeneğiyle dosyaları bulabiliyorum aslında fakat pc den de kaldıramıyorum ve şimdi işe yaramayan o kadar gereksiz bir şey oldu ki bu bir daha Chip dergisi felan almadım korkumdan pc ye yüklerimde kaldıramam diye... Aynı sorunu daha önce yaşayan olmuşmudur. ?

1 yorum:

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...