3 Ağustos 2012 Cuma

Lösev hatırlanmalıdır, Yardım eli olmak için




Lösev

Hayatın en erken yaşlarında kana karışıp hayatınızla ilerleyen bir hücrenin yakalanmış halidir.

Bir çoğu durğun bakar halsizdir, ama içlerinde bir dünyanın oluşu ve yaşamak...

Benim Lösev 'i hatırladığım gün tanıdığım yüzler oldu, hatta duygularla eşleştik. Bir başka yerlere aldı getirdi sanki o günden sonra hep saçlarımı kazıtmak istedim. Birden kapıldım etkisine,


Zaman sonra aklım anca aldı görüp üzülmekten yoruldum!
Çare öylece bakıp kalmak değilmiş onu anladım.
Yardım yolladım ...

ve bugün bir çok Lösemi hastasına yardım toplanıyor.
Sende bir yardım eli olur musun ?

Lösev nedir ?

Lösev 'e bağış




2 yorum:

  1. Lösev için destek olunmalı bu hastalık için bir birimize destek olmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. Bu ilgi icin tesekkurler. Gercekci bir yardim kanali icin

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...