4 Ağustos 2012 Cumartesi

Beykoz 'da farklı bir sabah

       Öyle attım kendimi bu sabah dışarıya, sabah sabah doğayla iç içe deniz kenarındaki semtimi gezmeliydim biraz kendime gelirim dediğim zamanlardan birisiydi sanırsam.
Kanlıca çubuklu burunbahçe paşabahçe beykoz sırasıyla gezinti serüvenim başladı...
Üstüne birde serin bir yağmurda eklenince ortam elbette bir başka oldu.

farkında olduğum şey bu ortamdı aslında. Huzurun ta kendisi, Öteden beriden tarihten kalma bir semt olan beykoz da bugün doyasıya gezdim! Balıklara ekmek attım biraz Malum ramazan ayında hayırlı olmak gerekir biraz,
Sonra fotoğraflar çekilmeli dedim kendimce bu güne özel ve bloglamalıydım resimlerimi Beykoz 'a dair.
Hem bu ara İstanbul Life bir etkinlik düzenliyor ' İstanbul hayatı için bir resim çek ' etkinliği .
Facebook üzerinden sayfaya erişerek etkinlik içerisinde eklenen resimlerde mevcut.

 Öyle fotoğraflarla oynadım biraz belki rahat bıraksaydım daha hoş olabilirdi ama birazda cihazı denemek istedim. Belki farklı boyutlar yakalayabilirim diye. Kareler farklı oldu yorumlarını aldım facebook taki ilk yorumlarıyla. Beykoz Adından bu sene etkinlikle kendini çok duyurucak olması güzel.



Merkeze farklı bir boyut katan bir yolcu gemisi de yaklaşmış duruyordu. hemen yanı başında aslında bir çift de sevgili vardı almalımıydım onlarıda kareye bilmiyorum belki farklı yaklaşım olur diye meal vermek istemedim böylesinin daha iyi olucagına inanıyorum . Boğazın çok güzel göründüğü bu yer Su ürünleri Meslek lisesinin hemen yanı aslında. Parklarda bir çok insan ve balık tutan bir kaç kişi vardı. Eğlenceli bir sabahtı.

Boğaz çok güzel Beykoz da size de tavsiye ederim bir gün gezmeniz dileğiyle...

Sevgiyle kalın...

Beykoz

Beykoz resimleri, Beykoz, Boğaz resimleri, beykozda bir gün, istanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...