10 Ekim 2012 Çarşamba

Özgeçmiş örnekleri işe giriş için

  İş başvuruları yaparken en iyi anlatım yoluyla kağıda dökülmesi için istenen yazım şekli Özgeçmiş olarak niteliklendiricidir. Fakat iş başvurularında en önemli kaynak ise doğru yazılmış bir Özgeçmiş örnekleri ile olmaktadır.

Özgeçmiş 'ler bir hazine gibidir. Onunla olan her şeyi sunmayı biliyor olmalısınız. Peki iyi bir yazım için nelere dikkat edilmesi gerekir olduğunu biliyormuyuz ?

Yazınlan Özgeçmiş hikayesinin İş arttırıcı bir faaliyet olduğu kurumsal şirketler tarafından 'da onay almıştır.


Özgeçmiş



     '' Hüseyin M... 1986 İstanbul doğumluyum. Rüzgarlıbahçe İlkögretim Okulu 'ndan 2002 yılında
menzun oldum.Askerligimi 2007 yılında askerligimi tamamladım. Açık ögretim lisesi Sosyal Bilimler bölümünden 2009 Tarihinde menzun oldum. ''


Bilgisayarı iyi derece kullanmaktayım world exell Lks programlarını orta derecede kullanabilmekteyim.
İş deneyimlerim Bolulu Hasan usta süt tatlılarında garson, tezgahtar ve sorumlu yardımcı olarak işletmede 2004 tarihte çalıştım.
Askerlik nedeniyle iş hayatına ara verdim. Askerlik sonrası iş devamında Yerebatan Cafe 'de işletmeci olarak çalıştım.
İşeletmesini yaptığım iş yeri sigara yasağı nedeniyle kapatıldıgından şu anda yeni kariyer arayışındayım.
Kendimi tanımlamak istersem işini severek yapan, sorumluluk sahibi, iş birligiyle ekip çalışmasına uyum gösterebilen,
yaratıcı fikirler üretmeyi, Kendimi geliştirmeyi seven, sabırlı ve canayakın bir kişilige sahibim.
Özel ilgi alanlarım Şiir ve roman kitapları okumak, sosyal hayat olarak kültür sanat etkinliklerine katılmak
Çalışmak istedigim bir firmada yenilikçi köklü ve saygın olmasını arzularım.





Hüseyin M










İletişim bilgisi
Telefon Ev :
Cep No     :

Yazılan bu

Cv örneği

hatalarıyla ve gerçekleriyle yazılmıştır. Bu düşüncede geçerli olucak olan süreç şirketin İnsan kaynakları departmanı olucaktır. Özgeçmiş örneği aslında size sadece bilgi donanımınızı söylemenizi ister. Bu gerçekçilik paylarının aksı tamamen sizin sorumluluğunuzdadır.

 '' Bazen iş bulmak için özgeçmişimi silesim geliyor ''

Bu Özgeçmiş sözleri nedensizce söylenmediğini düşünerek iş söylerimleri beden diliyle olur diyoruz.



2 yorum:

  1. Yararlı bulduğum bir yazı teşekkür ederim. Düşünce olarakta cv doldurmak zor iş. tavsiyeler ve önerilerle en iyi özgeçmiş hikayesini yazabilir. Yada Kariyeriniz için farklı ufklar oluşturabilinir hale gelir.

    YanıtlaSil
  2. Evet başarı bir özgeçmiş için önemlidir

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...