25 Eylül 2013 Çarşamba

Twitter 'de Geçici şifre sorunu aşılamadı

    Twitter geçtiğimiz günlerde hırsılık ve kullanıcının güvenliğini arttırmak adına kullanıma sunduğu Geçici şifre ilk bakışlarda güzel olarak akıllarda kaldı. Android telefonları olanlar için ayarlanan bu yedek şifre kodu her hangi bir yere yazmadığınızda kötü olaylarla karşı karşıya kalabiliyorsunuz kötü diyorum çünkü her hangi bir destek hattı olmayan bir yerdir Twitter.

  Twitter hesabımla aktif kullanım çabaları içinde bir çok yazılar ve Rt yapıyorduk Twitter yeni yeni kullanımına alışık olduğum bir yazılım değildi sonuçta toplu Chat sunan ve kişisel profillerle yorum yapılan yerlerle irtibatlarım oldu. Burada da hackerlerle yaşanılan sorunları bildiğimden bu uygulamanın kullanıcı açısından daha ileri bir teknikle yönetildiğinin kanısına vardım ki olayın renklerinin biraz daha değişik olduğunu fakat ettim. Aslında kullanıcının yararına yapıldığını söylediğim geçici şifre oluşturma olayı tamamen karmaşıklığın içinde olan bir Twitter olarak kaldı hayatımda.

GEÇİCİ ŞİFRE SORUNU


Twitter profil sitesi olduğu için kullanıcı direkt hattan daha önemli olduğu için kullanıcıların kendi profillerini koruması gereklidir. Üstüne bunun için uyarlanmış denilen GEÇİCİ ŞİFRE olarak kullanmak sizi dahada güvende hissettirdi evet şimdi olayın aslına gelelim.

Geçici şifreyi uygulamada açtınız ve verilen seri şifreyi herhangi bir yere kayıt ettiniz. Buraya kadar normal olarak devam edebilirsiniz giriş yapmaya çünkü bu android telefonlarınızdan yapılan girişler için bu kod gerekebilir.

Bizde tam olayın ince yerinde GEÇİCİ ŞİFRE açıkken güncelleme gönderen Twitter güncellemesi yapılırken Facebook.com profilimde biraz daha gezinmeyi hedeflerken Twitter in daha hızlı olduğunu düşünüyordum. O güncelleme Twitter için son girişim olmuş meğerse ...

Geçici şifre güncellemeden sonra telefonu tanımadı ve Twitter e bir daha giremedim. Destek hizmetleriyle irtibata girdim bugün tam 10 gün oldu henüz bir mail yoluyla dahil geri dönüş yapılmadı. bir çok kişi bu yazıyla binlerce hit aldı Nebigarci bu işin düzenbazı haline geldi konu çözüldü diyerek neredeyse insanlara solucanlar sallicak.

Her neyse işin özüne gelicek olursak eminim binlerce kişi hale bu sorunu yaşıyor olucak ve Twitter bu soruna cevap veremiyecek...

4 yorum:

  1. 6 gündür destek hattından cevap alamıyorum sorunun düzelmesi için android telefonumdan giriyorum bu sefer o da hatalı diyor mantık android harici girişi değiştirmek değil miydi neyin kafasını yaşıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Destek alabilen var mı ? bu konu hakkında başka hesap açmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  3. Henüz her hangi bir cevap alamadım bugün 15 gün oldu şifre ve kullanıcı problemleri için destek en fazla 3 gün olmalı bağlantı için para ödüyorum ?

    YanıtlaSil
  4. ben de aynı sorunla uğraşıyorum 4 haftadır. hala açamadım. ne telefondan girebiliyorum ne de webten. uzun zaman olmuş siz yazalı konuyu, acaba çözebildiniz mi merak ettim?

    YanıtlaSil

'' Hiç bir konu yorumsuz değildir Mühim olan seninkisi ? '
bir dakikanızı ayırarak yorum yapabilirsiniz.
Teşekkürler.

Diğer başlıklara hemen gözat ...